PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

lunes, 17 de marzo de 2014

Me n'he sortit! (una mica)

Feia dies que tenia ganes d'escriure una entrada.
Us vaig deixar amb la intriga de si gosaria a tocar la màquina de cosir o no, oi?
Doncs he de dir-vos que si. Ho he fet. El resultat ha estat una mica tort i descoordinat, però he lograt fer una tovalloleta amb un estampat per una recent nascuda.
He de practicar molt més, i ara he de comprar-me unes tisores "de sastre" perquè les de la cuina no afinen gaire amb la tela... XD

Ja comença a arribar el bon temps i entra ganes de fer coses, passejar, jugar amb la Pruna i gaudir del solet i les amigues. ( que per cert, l'altre dia una d'elles em va portar una polsera de pedretes perquè m'equilibressa... )


Per cert, ara que arriba la caloreta, sabeu si té algo a veure que em surtin granets pel cos?
Em resulta estrany, perquè l'unic que em passa quan arriba la primavera és que estornudo per l'alèrgia primaveral, però això dels granets no m'havia passat mai i em resulta estrany...
Ja direu si teniu alguna idea.


(Aquesta setmana cuinaré ossobuco... Intentaré escriure la recepta al blog si em surt bé, sinó faré veure que no us ho he dit.) 

Salut per tots i gràcies per llegir-me!


No hay comentarios:

Publicar un comentario