PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu blog.

Qualsevol persona que em conegui, sap que soc reservada en la meva vida personal. Però sense tenir clars els motius, em ve de gust compartir aquest blog amb vosaltres.

domingo, 30 de marzo de 2014

Recepta Ossobuco

Hola!
Si, ja l'he fet.
Vaig anar a comprar per fer Ossobuco de pavo.
Simplement vaig comprar això perquè la resta d'ingredients ja els tenia a casa.

Vaig necessitar:
Dos pastanagues
Un parell de cebes
Tomata natural
Vi negre
Caldo (a poder ser de la mama)
Patata (si voleu)
Barreja de bolets

Primer passeu la carn per la cassola, deixeu que es dori d'un costat i de l'altre, però poqueta estona ja que la reservarem per després fer el xup xup.




Retirem la carn i posem els bolets i les verduretes tallades a bocins a la cassola amb l'oli i el suquet que ha desprès la carn. Quan estiguin més o menys rostidetes hi incorporem novament la carn i hi aboquem un got de caldo i un got de vi.

















Deixem el foc a temperatura baixa durant una hora i 15 minuts aproximadament.
Us quedará una carn molt toveta i gustosa.
Per sucar-hi pa!

Bon profit

No hay comentarios:

Publicar un comentario